TERMIN NABORU WNIOSKÓW O PRZYZNANIE WSPARCIA POMOSTOWEGO II EDYCJA

Uprzejmie informuję, że w dniach 21-22.07.2022 r. w godzinach 9.00-15.00 odbędzie się nabór wniosków o przyznanie wsparcia pomostowego. Dokumenty (wniosek i wymagane załączniki) należy złożyć w papierowej wersji, podpisane w Biurze projektu – Lublin, ul. Związkowa 26.

Do wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego należy dołączyć:

  1. Oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis w bieżącym roku podatkowym i w okresie poprzedzających go 2 lat podatkowych lub zaświadczenia dokumentujące jej otrzymanie (wzór stanowi załącznik 7 do Regulaminu)  lub oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis (wzór stanowi załącznik 8 do Regulaminu).
  2. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (wzór stanowi załącznik 9 do Regulaminu),
  3. Zestawienie planowanych wydatków z wyszczególnieniem wydatków przeznaczonych na składki na ubezpieczenie społeczne (wzór stanowi załącznik 10 do Regulaminu).
  4. W przypadku osób z niepełnosprawnościami biorących udział w projekcie dodatkowo obligatoryjne jest złożenie oświadczenia o nie korzystaniu równolegle z dwóch różnych źródeł na pokrycie tych samych wydatków kwalifikowanych ponoszonych w ramach wsparcia pomostowego, związanych z opłacaniem składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe (wzór stanowi załącznik nr 11 do Regulaminu).

Dokumenty są dostępne na stronie www w zakładce DOKUMENTY DO POBRANIA/IV CZĘŚĆ DOKUMENTÓW – SKŁADANIE I OCENA WNIOSKÓW O PRZYZNANIE WSPARCIA POMOSTOWEGO