HARMONOGRAM DZIAŁAŃ

POSZCZEGÓLNE ETAPY DZIAŁAŃ W PROJEKCIE PLANOWANE SĄ WEDŁUG PONIŻSZEGO HARMONOGRAMU:

1.REKRUTACJA – KWALIFIKACJA DO PROJEKTU

W pierwszej kolejności będą opracowane dokumenty rekrutacyjne, które po zatwierdzeniu przez Instytucję Zarządzającą zostaną opublikowane dla Kandydatów/tek do projektu. Zostanie wyznaczony termin min. 5 dniowy na przyjmowanie dokumentów rekrutacyjnych, o czym chętni zostaną poinformowani na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem naboru. W zależności od przebiegu rekrutacji nabór może zostać przedłużony lub skrócony, o czym Beneficjent poinformuje na stronie projektu. Po zakończeniu naboru rozpocznie się ocena formalna i merytoryczna formularzy rekrutacyjnych. Następnie dla osób, które ukończą ten etap pozytywnie odbędzie się spotkanie z doradcą zawodowym. Po zakończeniu oceny zostaną opublikowane listy osób zakwalifikowanych do projektu oraz lista osób rezerwowych.

Rekrutacja będzie prowadzona w 2 edycjach:

  • Planowany termin realizacji dla 1 edycji to: IX – X 2021
  • Planowany termin realizacji dla 2 edycji to: II – III 2022

2. SZKOLENIA GRUPOWE I INDYWIDUALNE

Osoby zakwalifikowane do projektu rozpoczną wsparcie szkoleniowe grupowe i indywidualne. Szkolenia grupowe będą obejmować zagadnienia z zakresu przedsiębiorczości. Szkolenia indywidualne będą skupiać się w głównym zakresie na sporządzaniu biznesplanu i jego realizacji.

Zakres tematyczny szkoleń grupowych:

  • Działalność gospodarcza w kontekście przepisów prawnych(10h);
  • Księgowość oraz przepisy podatkowe i ZUS (10h);
  • Reklama i inne działania promocyjne (4h);
  • Inne źródła finansowania działalności gospodarczej (4h);
  • Negocjacje biznesowe (4h);
  • Pozyskanie i obsługa klienta (4h);
  • Radzenie sobie ze stresem i konfliktem (4h);

Zakres tematyczny szkolenia indywidualnego:

  • biznesplan – zasady pisania, w tym zawartość merytoryczna poszczególnych zakresów, np. analiza marketingowa przedsięwzięcia, opłacalność i efektywność ekonomiczna przedsięwzięcia.

  • Planowany termin realizacji szkoleń grupowych i indywidualnych dla 1 edycji to: XI – XII 2021
  • Planowany termin realizacji szkoleń grupowych i indywidualnych dla 2 edycji to: IV – V 2022

3. ZŁOŻENIE I OCENA BIZNESPLANÓW, WYBÓR OSÓB DO OTRZYMANIA DOTACJI

Po zakończeniu wsparcia szkoleniowego Uczestnicy/czki projektu w wyznaczonym terminie składają biznesplany wraz z załącznikami. Następnie Komisja Oceny Biznesplanów w wyznaczonym terminie będzie oceniała biznesplany i wyłoni listę 18 (1 edycja) i 27 (2 edycja) biznesplanów, które uzyskały najwyższą liczbę punktów i które będą rekomendowane do otrzymania dofinansowania. Po zakończeniu procedury odwoławczej powstanie ostateczna lista rankingowa osób, którym zostanie udzielone wsparcie finansowe.

  • Planowany termin naboru biznesplanów dla 1 edycji to: I-II 2022
  • Planowany termin naboru biznesplanów dla 2 edycji to: VI-VII 2022

4. REJESTRACJA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZYCH, PODPISANIE UMÓW O DOFINANSOWANIE I WYPŁATA WSPARCIA FINANSOWEGO

Uczestnicy, którzy zostali wybrani do otrzymania wsparcia zostaną poinformowani w jakim terminie należy założyć działalność gospodarczą. Po rejestracji firmy Uczestnicy zostaną zaproszeni na podpisanie umowy o udzieleniu wsparcia finansowego i złożą zabezpieczenia do umowy. Po podpisaniu umowy i dostarczeniu wszystkich wymaganych dokumentów nastąpi wypłata dotacji.

  • Planowany termin realizacji działania dla 1 edycji to: II-III 2022
  • Planowany termin realizacji działania dla 2 edycji to: VII- VIII 2022

5. ZŁOŻENIE I OCENA WNIOSKÓW O WSPARCIE POMOSTOWE, PODPISANIE UMÓW O UDZIELENIE WSPARCIA POMOSTOWEGO I WYPŁATA WSPARCIA POMOSTOWEGO.

Po założeniu działalności gospodarczej i podpisaniu umowy o wsparcie finansowe (dotacji) Uczestnicy/czki projektu w wyznaczonym terminie składają wnioski o przyznanie wsparcia pomostowego wraz z załącznikami. Następnie Komisja Oceny Biznesplanów w wyznaczonym terminie będzie oceniała wnioski. Po zakończeniu procedury odwoławczej zostaną podpisane umowy o udzielenie wsparcia pomostowego i nastąpi wypłata 1 transzy wsparcia pomostowego. Kolejne raty wsparcia pomostowego w przyznanej przez komisję wysokości będą wypłacane w cyklu miesięcznym po uprzednim rozliczeniu transzy poprzedniej.

  • Planowany termin realizacji działania dla 1 edycji to: III 2022
  • Planowany termin realizacji działania dla 2 edycji to: VIII 2022

6. 12-MIESIĘCZNY MONITORING 45 NOWYCH FIRM

Po założeniu działalności wszyscy Uczestnicy/czki projektu będą podlegać monitoringowi prowadzonemu przez Beneficjenta, w tym odbędzie się wizyta kontrolna w siedzibie przedsiębiorstwa w celu potwierdzenia faktycznego funkcjonowania założonej działalności gospodarczej.

  • Planowany termin realizacji działania dla 1 edycji to: II/III 2022 – III 2023
  • Planowany termin realizacji działania dla 2 edycji to: VII/VIII 2022 – VII 2023

Skip to content