HARMONOGRAM DZIAŁAŃ

POSZCZEGÓLNE ETAPY DZIAŁAŃ W PROJEKCIE PRZEDSTAWIAJĄ SIĘ NASTĘPUJĄCO:

1.REKRUTACJA – KWALIFIKACJA DO PROJEKTU

W pierwszej kolejności będą opracowane dokumenty rekrutacyjne, które po zatwierdzeniu przez Instytucję Zarządzającą zostaną opublikowane dla Kandydatów/tek do projektu. Zostanie wyznaczony termin na przyjmowanie dokumentów rekrutacyjnych, o czym chętni zostaną poinformowani na 10 dni przed rozpoczęciem naboru. W zależności od przebiegu rekrutacji nabór może zostać przedłużony lub skrócony, o czym Beneficjent poinformuje na stronie projektu. Po zakończeniu naboru rozpocznie się I etap rekrutacji – ocena formalna i merytoryczna zgłoszeń. Następnie powstanie wstępna lista Kandydatów/tek do projektu, które zostaną zaproszone do II etapu rekrutacji – spotkania z doradcą zawodowym. Po zakończeniu oceny zostaną opublikowane listy osób zakwalifikowanych do projektu oraz lista osób rezerwowych.

Planowany termin realizacji rekrutacji to: listopad 2019.

2.DORADZTWO GRUPOWE I INDYWIDUALNE DLA OSÓB ZAKWALIFIKOWANYCH DO PROJEKTU

Osoby zakwalifikowane do projektu rozpoczną doradztwo grupowe i indywidualne, w trakcie którego poznają praktyczne aspekty pisania i konstrukcji biznesplanów i wniosków o przyznanie wsparcia pomostowego finansowego, w tym omówienie m.in.: wydatków planowanych do poniesienia w ramach planowanej działalności gospodarczej bez podatku VAT, planu marketingowego, operacji finansowych, zagadnień z prawa cywilnego związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej. Ponadto doradztwo odpowiadać będzie indywidualnym potrzebom Uczestników/czek Projektu, przewidziane są także konsultacje tematyczne, jak i indywidualna pomoc ad hoc. Zajęcia będą prowadzone w grupach około 10 osobowych w wymiarze 10 godz. zegarowych i jako spotkania indywidualne z uwzględnieniem możliwości organizacyjno-logistycznych poszczególnych Uczestników/czek projektu w wymiarze 10 godz.zegarowych.

Planowany termin realizacji doradztwa to: grudzień 2019

3.SZKOLENIA ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI DLA OSÓB ZAKWALIFIKOWANYCH DO PROJEKTU

Uczestnicy/czki projektu odbędą szkolenia z zakresu ABC Przedsiębiorczości, które będą prowadzone w formie grupowych zajęć z podziałem na zajęcia teoretyczne i praktyczne. P. Zajęcia będą prowadzone w grupach około 10 osobowych w wymiarze 40 godz.lek.

Planowany termin realizacji szkoleń to: styczeń – luty 2020

4.ZŁOŻENIE I OCENA BIZNESPLANÓW, WYBÓR 50 OSÓB DO OTRZYMANIA DOTACJI

Po zakończeniu wsparcia szkoleniowo-doradczego Uczestnicy/czki projektu w wyznaczonym terminie złożoną biznesplany wraz z załącznikami. Biznesplany będą przyjmowane przez min. 10 dni kalendarzowych. Następnie Komisja Oceny Biznesplanów będzie oceniała biznesplany i wyłoni listę 50, które uzyskały najwyższą liczbę punktów i które będą rekomendowane do otrzymania dofinansowania. Po zakończeniu procedury odwoławczej powstanie ostateczna lista rankingowa osób, którym zostanie udzielone wsparcie finansowe.

Planowany termin realizacji działania to: marzec 2020

5.REJESTRACJA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZYCH, PODPISANIE UMÓW O DOFINANSOWANIE I WYPŁATA DOTACJI

W wyznaczonym terminie nastąpi podpisywanie umów wraz ze składaniem zabezpieczenia do umowy Po podpisaniu umowy i zarejestrowaniu działalności gospodarczej nastąpi wypłata dotacji oraz 1 transzy wsparcia pomostowego.

Planowany termin realizacji działania to: marzec 2020

6. 12-MIESIĘCZNY MONITORING 50 NOWYCH FIRM I WSPARCIE POMOSTOWE FINANSOWE I NIEFINANSOWE

Po założeniu działalności wszyscy Uczestnicy/czki projektu będą podlegać monitoringowi prowadzonemu przez Beneficjenta, w tym odbędę się 2 wizyty kontrolno-monitoringowe. W trakcie pierwszego roku działalności Uczestnicy/czki projektu będą otrzymywać co miesiąc wsparcie pomostowe finansowe. Ponadto w tych pierwszych 12 miesiącach będą korzystały ze wsparcia doradczego, którego harmonogram będzie ustalany indywidualnie w zależności od potrzeb, średnio 10 godz. zeg/osoba.

Planowany termin realizacji działań to: luty 2020 – marzec 2021

Skip to content